Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
Мета: ознайомити учнів із поняттями і законами доброти, честі, справедливості; формувати у школярів найвищі людські цінності: ввічливість, милосердя, людську гідність, чуйність, любові і поваги до ближнього; виховувати почуття людської гідності, бажання духовно вдосконалюватися; розвивати творчу уяву, мислення, пізнавальний інтерес. |
Мета: підвищення престижу вчительської професії; виховання правильного сприйняття образу вчителя як поєднання чарівності, інтелекту; виявлення та підтримка яскравих творчих індивідуальностей; пропаганда сучасних еталонів: активної, освіченої, духовно розвиненої і різнобічної особистості, орієнтованої на успіх в особистому житті; згуртування учнівського колективу; естетичне та культурне виховання учнів, розвиток нових форм дозвілля. |
Мета: розкрити перед школярами суть морального життя людини; розширити їх знання про цінність життя і, особливо, життя ненародженої дитини; пояснити юнакам і дівчатам, як майбутнім батькам, що вбивство дитини в лоні матері – одне з найстрашніших і найжорстокіших вбивств як у фізичному світі так і в духовному; формувати у молоді почуття гідності, людяності, відповідальності за майбутнє своєї родини і роду, за майбутнє прийдешніх поколінь. |
У газеті розміщені статті, проте, як виявити і зменшити вміст ніртатів у овочах, вірші та рецепти із овочами. |
У газеті розміщені статті, вірші про воду. |
Проект з хімії для учнів 10-их класів за розділом „Неметали та їх сполуки” по темі «Мінеральні добрива”. На уроках та у позаурочний час учні спробують з’ясувати, який вміст мінеральних добрив у овочах. Зокрема, на прикладі огірків дослідять вміст нітратів. |
Дослідження якості води у нашому селі. |
Мета: розглянути поширення оксидів у природі, навести приклади використання оксидів, розвивати в учнів інтерес до хімії, до визначених проблем, розширювати їх світогляд; формувати вміння самостійно планувати свою роботу, проводити дослідження, працювати з різними джерелами інформації; спостерігати, аналізувати та узагальнювати, співпрацювати з усіма учасниками проекту. Формувати уявлення про негативний вплив деяких речовин на довкілля. |
Даний посібник містить перелік матеріалів на конкурси «Учитель року» та «Урок року»; поетапний опис І, ІІ, та ІІІ турів конкурсних змагань; методичні матеріали щодо проведення аналізу та самоаналізу уроку. Для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. |